V současné době se na trhu vyskytuje řada stěhovacích firem. Stačí zadat patřičný klíčový výraz do internetového vyhledávače a ten vám rázem vyhodnotí množství nabízených služeb. Jenže vyhledávač vám je neseřadí tak, abyste měli ihned jasno http://www.ceskatelevize.cz/porady/10096889904-skoro-jasno/206562230510004-oblacnost/ v tom, která z firem je skvělá, která alespoň průměrná a které je vhodné se raději vyhnout. Na takové hodnocení již musíte přijít sami.

Komunikace. Za jeden z nejhorších nešvarů mezi lidmi ve společnosti já osobně považuji neschopnost komunikovat jasně, srozumitelně a zároveň s jistou dávkou ochoty a empatie. Komunikace je totiž klíčová pro úspěch v jakékoli činnosti. Tedy nejen při stěhování. Dobře vedená komunikace znamená, že si lidé na obou stranách dovedou přesně ujasnit veškeré detaily, sdělí si podmínky a různá úskalí a také řešení, která nastanou v případě nějakých potíží. Jestliže pak máte v jakémkoli projektu jasno, odpadá stres a vše se dá řešit s nadhledem a s pozitivními emocemi.

Transparentnost. Já této důležité lidské vlastnosti říkám „srdce na dlani“. Transparentní chování stěhovací firmy lze chápat tak, že před vámi nic nezatajuje, dozvíte se předběžnou cenu veškerých poptávaných služeb a nebudete vystaveni nepříjemnostem, jako jsou skryté poplatky a různé formy dodatečných příplatků.
Jak dlouho firma na trhu působí a jaké má reference. Při hledání vhodného adepta pro stěhování a vyklízení objektů se vyplatí věnovat jistý čas pročítání nezávislých referencí a porovnávání doby působení firem na trhu. V těchto dvou ukazatelích se zrcadlí úspěch či naopak neúspěch podnikání a jeho profesionalita.
Pojištění. I to nejlevnější stěhování v Praze Stěhování dohodou patří k nejnáročnějším pracovním činnostem, neboť je častokrát ve hře značná hmotnost břemen a jejich vysoká cena. Nikdo vám zkrátka nikdy nemůže zaručit, že se při stěhování něco nepoškodí či nezničí. Pojištění odpovědnosti za způsobené škody by mělo být u stěhovacích firem naprostou samozřejmostí.